emeffs

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Eme - 14 januari 2011 23:10


har blivit beroende av denna låten !

älskar den '

Av Eme - 14 januari 2011 23:00

jag ska ju berätta vad jag ska göra imorgon för er !


jag ska rida !

har längtat hela veckan på det, as skoj !

ska rida med Jessica, Malin och Maja !

ska blir riiiktigt skoj, för det var så längesen man red ut

och jag har aldrig gjort det med Chantus, så det blir roligt och se hur han

reagera och är i skogen,'

Sen så längtar jag tills på Måndag oxå för då ska vi hoppa !

ska nog dit vid tolv eller något och vara där hela dagen,

det är längesen jag känt så att jag vill vara där hela dagen och bara hänga,

men det är ju roligt det'

men vi hörs väl säkert lite senare idag, men om inte så

hejdå, god natt .'


  


Chantus  i hagen i somras typ ! ;*

Av Eme - 14 januari 2011 22:50

tjenare,


det var längesen jag bloggade, som vanligt då.

men jag ska verkligen försöka blogga,

men det är så att jag glömmer det, not good !


idag har jag först varit i skolan från 8.15 till 13.05, skönt.

efter skolan stack jag hem och städade mitt rum,,

vid fem skjutsade mamma mig, Emma, Jessica och Philip

till Toddez, för vi skulle käka pizza

jag och Emma tog bakadpotatis och Jessica och Philip tog kebabpizza.

det var ju rättså gott ialla fall,

sen stack vi till Red&Blue och köpte godis, och så var jag och Emma

så fruuuktansvärt kissiga.. så vi var tvungna att in vid Netto och gå på toa.


efter vårt lilla toapaus så fortsatte vi till Jessica !

där så kollade vi först på tv, sen så började vi dampa lite,

hahahaha, så jäkla roligt !
måste verkligen göra om allt igen , fast det gör vi ju redan ! ;)

jag stack vid halv 10... Emma och Philip vad där till halv 11,


när jag kom hem så tog jag nåt att dricka, var så otroligt törstig..

så det fick bli sodastrem-vatten, helt okeej.

nu har jag suttit vid datorn och inte gjort så mycket,

jo läst lite bloggar !

vi hörs snart ska skriva vad jag ska göra imorgon med !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I min blogg skriver jag om min vardag, mina känslor, vad jag vill rättar sagt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards