emeffs

Direktlänk till inlägg 15 januari 2011

stallet !

Av Eme - 15 januari 2011 20:31

tjenare,

 

Vid kvart över 12 så stack jag och Jessica till stallet ! ROOOLIGT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vi skulle ju egentligen rida med Malin med det blev inte så,

för vi va tvungna att åka hem tidigare,

så vi red med Ana och Maja ((: AS KUL,

ska rida med dom imorgon oxå !! :D LÄNGTAR !

och nyss kom jag och Jessica på vad vi kunde göra,

vi ska ta med oss kakor och fika någonstans när vi rider !

jaja, nu ska jag berätta vart vi red någonstan,

vi red en runda som heter Gulahuset, den är egentligen lite och tråkig

men med bra sällskap så funkar det väl !

sen så red vi en liten stund i ridhuset typ galopperade och travade lite'

det var med roligt, men det är ju roligare att rida ut,

så vi bestämde vi skulle göra det igen ! för det var för mörkt idag för

att rida en lång runda så.

 

Vid 6 så åkte vi hem, och jag åkte hem och åt lite,

sen kom jag till Jessica vid 7 <3

och jag ska sova hos henne !   

Vi ska vara uppe såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär länge !

kanske längre,

och vi längtar tills imorgon, för då ska vi rida igeeeeeeeeen !

hörs senare ! ;*

 

    

 

sötnosar !   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eme - 16 januari 2011 17:27


halloj, kom hem från stallet vid 3 kanske, vi red inte den långa rundan för det var för mycket snö och is, så vi red först ute lite sen inne, var väl okej ! Chantus var lite jobbig idag, han ville ju inte stå still.. men men det blev bät...

Av Eme - 15 januari 2011 20:49

                 naaaajs ! :DDD

Av Eme - 15 januari 2011 20:40


hej det är jag coolingen jessica som gästbloggar !ska börja med att albin är sötast ;) ( min hund) Och att jag är med bästa emelie ;)   och ni vet nog redan om vad vi har gjort idag så det behöver vi inte berätta. men vi kan berätta om att bästa...

Av Eme - 15 januari 2011 10:44

         så söt !

Av Eme - 15 januari 2011 10:37


god morgon eller vad man säger,   jag vaknade vid kvart över 7 för mamma skulle börja jobba klockan 8 , ah då så vaknade jag, men orka inte gå upp så jag somnade om igen. sen sov jag till 8, och då kollade jag lite på tv och chillade lite, ...

Presentation


I min blogg skriver jag om min vardag, mina känslor, vad jag vill rättar sagt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards