emeffs

Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

please let it be like this !

Av Eme - 14 januari 2011 22:50

tjenare,


det var längesen jag bloggade, som vanligt då.

men jag ska verkligen försöka blogga,

men det är så att jag glömmer det, not good !


idag har jag först varit i skolan från 8.15 till 13.05, skönt.

efter skolan stack jag hem och städade mitt rum,,

vid fem skjutsade mamma mig, Emma, Jessica och Philip

till Toddez, för vi skulle käka pizza

jag och Emma tog bakadpotatis och Jessica och Philip tog kebabpizza.

det var ju rättså gott ialla fall,

sen stack vi till Red&Blue och köpte godis, och så var jag och Emma

så fruuuktansvärt kissiga.. så vi var tvungna att in vid Netto och gå på toa.


efter vårt lilla toapaus så fortsatte vi till Jessica !

där så kollade vi först på tv, sen så började vi dampa lite,

hahahaha, så jäkla roligt !
måste verkligen göra om allt igen , fast det gör vi ju redan ! ;)

jag stack vid halv 10... Emma och Philip vad där till halv 11,


när jag kom hem så tog jag nåt att dricka, var så otroligt törstig..

så det fick bli sodastrem-vatten, helt okeej.

nu har jag suttit vid datorn och inte gjort så mycket,

jo läst lite bloggar !

vi hörs snart ska skriva vad jag ska göra imorgon med !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eme - 16 januari 2011 17:27


halloj, kom hem från stallet vid 3 kanske, vi red inte den långa rundan för det var för mycket snö och is, så vi red först ute lite sen inne, var väl okej ! Chantus var lite jobbig idag, han ville ju inte stå still.. men men det blev bät...

Av Eme - 15 januari 2011 20:49

                 naaaajs ! :DDD

Av Eme - 15 januari 2011 20:40


hej det är jag coolingen jessica som gästbloggar !ska börja med att albin är sötast ;) ( min hund) Och att jag är med bästa emelie ;)   och ni vet nog redan om vad vi har gjort idag så det behöver vi inte berätta. men vi kan berätta om att bästa...

Av Eme - 15 januari 2011 20:31

tjenare,   Vid kvart över 12 så stack jag och Jessica till stallet ! ROOOLIGT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vi skulle ju egentligen rida med Malin med det blev inte så, för vi va tvungna att åka hem tidigare, så vi red med Ana och Maja ((: AS KUL, ...

Av Eme - 15 januari 2011 10:44

         så söt !

Presentation


I min blogg skriver jag om min vardag, mina känslor, vad jag vill rättar sagt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards